lørdag den 13. marts 2010

brormands fødselsdag

idag har vi holdt fødselsdag for min lillebror og lidt for mig :-) det har været rigtig hyggeligt. da jeg efterhånden gælder som "en af de voksne", så har jeg hørt på en masse voksensnak i dag/i aften. Meeen, det er nu også skønt. Aftenens højdepunkt må være da min faster siger, at hun sgu gerne vil være mand i sit næste liv, fordi hun har set Cheryl Cole optræde i x-factor ;-) GE-NI-ALT! Der kan man bare se, men hende Cheryl Cole er bestemt også en bette hot piece of ass, så smuk! Og "Fight for this love" ryger jo direkte ind på lystavlen, når først man har hørt den, synes den er svær at komme af med igen. Det' nu rart :-)



Hvad synes i om hende?

Malou
___________________
It's my brothers birthday today, so it has been a celebration all dag long. I'm one of the grown-ups, so I've listened to a lot af grown-up talk today, and the funniest part; my aunt wants to be a man in her next life, because she saw Cheryl Cole perform at the Danish X-Factor ;-)

4 kommentarer:

Charlotte Amalie sagde ...

Jeg synes ikke noget specielt om hende.. Men den sang der, den hænger altså lidt få godt fast i mit hoved :P

Kig forbi min blog hvis du har lyst :-)

destressthis sagde ...

That's a great story, family (especially aunts) can be so weird haha...and I'm not sure what my thoughts are about her fashion sense (especially that sequin tiger vest..) but the song is super catchy, and I sing it ALL the time

Malou sagde ...

Erin W.

You're right, aunts can be so weird - in a good way :)

For some reason i really like that sequin tiger vest :p and yes, the song is super catchy!

Lotte sagde ...

Jeg har godt nok også gået og haft den sang på hjernen en gang eller to - og så er hun jo alt for pæn!
/L

http://style-conscious.blogspot.com/