onsdag den 3. marts 2010

I LOVE SHOPPING

Som overskriften siger, så elsker jeg shopping. Der er blevet købt en del ting til lejligheden og i får lige lidt billeder af det:

Wallstickers fra Søstrene Grene - et lille eksperiment, derfor ikke noget vildt. Men er dog ret tilfreds med resultatet og har nu endelig mod på at købe noget fra TrendyStickers. Tjek siden HER!
Et ret dårligt billede af vores nye lampe, 59 kr. i IKEA og lyser rummet sååå flot op! Den røde pude er også ny, ligeledes fra IKEA :-)
I Bahne var der Margit Brandt håndklæder på udsalg og jeg kunne simpelthen ikke modstå dem. Så vi købte lige to store håndklæder og to små - 300 kr. Og så fik jeg endelig min 'Øllefant' fra Georg Jensen - denne var dog ikke på udsalg. Men måtte eje den, så min kæreste købte den.

Nu har vi så heller ingen penge til resten af måneden ca, men er så glad for alt det vi har fået købt. Og vi kunne ikke dy os for endnu engang at spille lotto, for 71 mio. lokker rimelig meget, ikke? Og tror vi har vundet 38 kr., hæhæ. (Ikke et ord om at en onsdagslotto med joker koster 50 kr.!! - i ødelægger mit moment! ;-))

Malou
______________
Sharing a few pictures of some things I've bought to the apartment.

2 kommentarer:

Katrine Alberte sagde ...

Det ser vildt godt ud! Egentlig har jeg ikke været så vild med wallstickers, men her ser det jo skide flot ud.

Malou sagde ...

Tusind tak for de fine ord :-)
Er også selv ret godt tilfreds med resultatet, når man tænker på de kostede 20 kr. i Søstrene Grene!

Så nu tror jeg at jeg har mod på noget lidt større :-)