torsdag den 25. februar 2010

2 uger siden, ups!

Først og fremmest, UNDSKYLD for manglende indlæg på bloggen. Men der har været meget de sidste to uger, bl.a. en skiferie til Sverige. Men nu er jeg igen i Århus og klar til at bloggen :-)

Jeg har i laaaang tid godt kunne tænke mig et keyboard til min Mac, da jeg synes det er ret sjovt at lege med GarageBand. Og hvad har jeg nu? korrekt, et keyboard, yaaay! Det er til nybegyndere og det mindste man kan få, men det skal nok blive rigtig godt brugt. Og måske kan jeg endelig begynde at spille rigtigt, og ikke bare "vi maler byen rød", selvom jeg elsker Birthe Kjær!


Her er det! :)
Hvis i har nogen ideer til sange jeg kunne lære, så skriv endelig. Kender i det, at når man ikke har et keyboard, så har man tonsvis af sange man bare VED man vil lære, og så har man et keyboard og så er man helt blank? Det er typisk.

Malou
______________
I'm sorry for my lack of messages on the blog, but I've had a lot going on the last two weeks, which included a week of snowboarding :-) I've got a keyboard for my Mac, so if any of you have a great song that I may be able to learn how to play, please tell me!

Ingen kommentarer: