mandag den 1. februar 2010

Hmm ..

Jeg gider ikke gå i seng. kender i det? sidder og surfer rundt på nettet, lige nu handler det hele om copenhagen fashion week. ville så gerne til københavn de dage, men men men .. det tror jeg ikke helt er muligt, desværre.

copenhagen fashion festival - tjek det ud!

Malou
___________________
I don't wanna go to bed, do you know what I mean? I'm having a good time surfing around the Internet. right now it's all about copenhagen fashion week. Click here to read about it!

2 kommentarer:

Miss Jeanett sagde ...

Gad også godt afsted. Hvis jeg havde tid, så tog jeg afsted hele ugen, men jeg tror kun det bliver til en enkelt dag.

/Jeanett
http://jeanettd.blogspot.com

Malou sagde ...

Jeg tror desværre slet ikke jeg kommer afsted, selvom jeg så gerne vil. Hvilken dag skal du afsted? :-)

Malou

(Svarede forresten lige på din brors spørgeskema, nu da jeg var forbi)