torsdag den 4. februar 2010

Fødselsdagshygge med kæresten!

Som sagt kommer der en ordentlig omgang opdateringer nu, eftersom jeg har haft en del at se til de sidste par dage (læs:dovenskab!) I mandags kom jeg hjem fra Lolland og var rigtig spændt, for min kæreste holdt fødselsdag for mig. Jeg fik i alt 6 gaver, 5 små og en stor! og den store vil jeg rigtig rigtig gerne vise jer:



Jeg fik nemlig dette møghamrende fede Componibili opbevaringsmøbel fra Kartell. Det har stået på min ønskeseddel lææænge, så jeg er lykkelig over endelig at eje et eksemplar! Nu skal der bare snakkes lidt om hvor i lejligheden den skal stå :-)

Senere på aftenen hyggede vi os i selskab med Desperate Housewives og fik lagkage:













Så alt i alt en rigtig dejlig forsinket fødselsdag, med masser af hygge og skønne gaver.

Malou
____________
After a couple of days with a lot to do (laziness!), I'm finally going to update a lot to night. Monday I came home to Aarhus and my girl through my a birthday party. I got a lot of presents and the greatest one is the Componibili from Kartell -- see the two first pictures. After dinner we had a great evening with Desperate Housewives and cake.

Ingen kommentarer: