torsdag den 4. februar 2010

SPENDING MONEY!

Igår tog jeg ind til byen, skulle købe nogen sko til min mor. Og så fik jeg købt en masse andet til mig selv! En par bukser, en denim skjorte og 2 styks stribet Tees fra h&m. Rigtig lækkert! Så var jeg også et smut i Monki (about time!) og forelskede mig i alt jeg fik fat i. Men jeg beherskede mig og købte faktisk kun en lille ting, som til gengæld er feeed :-)

Farven kommer ikke helt til sin ret på dette billed, men den er rigtig flot og så til 30 kr. - det var lige hvad min personlige økonomi kunne håndtere!

Jeg kunne virkelig så godt tænke mig en ny jakke. Er der nogen derude med gode ideer? :-) skriv endelig, mangler inspiration!

Malou
____________
I bought a lot of things yester day! One pair of jeans, one shirt and two stribed Tees! Fantastic. Then I visit Monki for the first time and pretty much fall in love with everything I found. But I controlled myself and did only buy one thing -- look at the picture.


I really want a new jacket - any ideas out there? Need inspiration, feel free to write, I would love that :-)

Ingen kommentarer: