fredag den 5. februar 2010

Endnu en dag i byen.

Igen idag var jeg i byen. Det endte med jeg købte et case til min iPhone (fik også et af kæresten, yay!), en halskæde fra weekday og en anden halskæde med et YES-logo. Vi var også hos en guldsmed, da jeg havde på perler på mit Imagine-armbånd, der var gået i stykker og kæresten havde en spinning-halskæde, som var knækket. Vi frygtede en halvstor regning, men jeg fik to nye perler og kæresten en helt ny kæde til  0 kr.! "Jeg tror vi kalder det service", sagde ekspedienten og smilede -- og dét kalder jeg sgu service!

Nu har vi lige spist nachos og skal se et afsnit af Desperate Housewives om lidt og så selvfølgelig se x-factor kl 20.00 :-) jeg kender en der er med, og satser stærkt på hun bliver en af de 3 sidste i hendes gruppe!

Malou
____________
Today I did go shopping again. I bought a case to my iPhone and also got one from my sweet girl, yay! Then I bought a necklace from Weekday and anothter necklace with a YES-sign. I also needed to get my Imagine-bracelett fixed and I did - for free! Such a sweet guy :-)


Just ate nachos, I'm going to watch one episode of Desperate Housewifes and then I'll watch X-Factor, I know some one who's still in the x-factor competition, I really hope she's going to be one of the 3 persons who will continue to the live shows!

2 kommentarer:

simone sagde ...

Spændende:) hvem kender du?
Fin, fin blog du har! Kig forbi min hvis du har lyst:)

Malou sagde ...

Hej :)
Jeg kendte Tine, som desværre røg ud!
Mange tak - jeg tager straks et smut forbi din.

/Malou