torsdag den 28. januar 2010

FØDSELSDAG!

HURRA HURRA

Jaaaa, jeg har fødselsdag i dag :-) så bliver jeg 22. Er i Århus lige pt, min søde kæreste lavede morgenmad til mig tidligere. Kl 13.00 skal jeg med toget hjem til Lolland på forlænget weekend, bliver skønt med al den forkælelse. Har bestilt raclette i aften og så kommer der en altafgørende kamp i tv - det bliver råhygge.

Jeg har fået "Se min kjole" af Simone - fantastisk!

Der kommer indlæg senere, når jeg er 'landet' på Lolland :-)

Malou
________________
Yaaay, it's my birthday to day. I'm 22 now. I'm in Aarhus right now, but at 1 o'clock I'll go to Lolland to have a nice long weekend and being spoiled! :-) Simone already gave me the danish movie "Se min kjole" (english: see my dress) - I LOVE that movie!
I'll blog some more, when I have arrived to Lolland.

Ingen kommentarer: