torsdag den 28. januar 2010

Øv Danmark!

Øv, Danmarks herrelandshold formåede ikke at spille sig videre til semi, efter at have tabt til Kroatien :-( kunne ellers have været en dejlig fødselsdagsgave! Men men men .. nu håber jeg Kroatien eller Island vinder, de eneste to hold Danmark har tabt til i denne slutrunde :-)

Jeg har haft en rigtig hyggelig aften, jeg fik 3 bøger af Jakob Ejersbo, Arek Onyszko's "Fucking Polak" - den er jeg ret spændt på at læse, en ny mascara, et led til mit spinnigarmbånd og så min nye sofa :-) dejlige gaver. Alt i alt en rigtig hyggelig fødselsdag!

Håber i har haft en dejlig dag.

Malou.
__________________
Crap .. the danish handball team didn't make it to the semi-finals. They lost their match against Croatia. So I hope Croatia is going to win the European Championship, or Island - the only two teams who's better than Denmark.
I've had a great day, I got four books, a new mascara, some jewelry and the new sofa. So it has been a great day in great company.

Hope you have had a great day too :-)

Ingen kommentarer: