søndag den 31. januar 2010

PHOTO OF THE DAY!








Dansk vinter

Et udsnit af en masse billeder jeg tog igår, da vejret var helt fantastisk! Igår var himlen blå og solen skinnede. I dag er vejret gråt, ingen sol - ingen blå himmel. Utroligt der kan være så meget forskel!

Jeg så Danmarksindsamlingen igår. 130.662.190 kr til afrikas kvinder og ofrene på Haiti. Det synes jeg sgu er godt gået! 130, 6 mio. kr. fra et lille land som Danmark.

Jeg har fået 2 fødselsdagsgaver mere i dag, nemlig Slumdog Millionaire og så en Clinique Body Lotion af min gudmor - så skønt, så skønt. Nu skal jeg hjem til Århus i morgen og så får jeg gaver af kæresten. dét glæder jeg mig til!

Har i haft en god weekend?

Malou
____________
The photos is just a few out of a lot i took yesterday, when the weather was fantastic! The sky was blue and the sun was shining. Today the sky is grey, no sun at all. What a difference from day to day!
Last night I watched the national charity collection, we donated money to Africa's women and the victims of the earthquake on Haiti. Together Denmark donated 130,6 mio. danish crowns! I really think that's a lot!
Today I got two more birthday presents; Slumdog Millionaire and a Clinique Body Lotion, so great. Tomorrow I'll go back to Aarhus and get more presents! :-)
Did you have a great weekend?

4 kommentarer:

MOMO sagde ...

Hold da op, har du taget de billeder? de er vildt smukke!

Kig forbi min blog, hvis du har lyst :-)

Malou sagde ...

Hej :)

Ja, dem har jeg selv taget. Og tusind tak for de flotte ord!

Jeg kigger straks forbi din blog.

Malou

THE DIVINITUS sagde ...

beautiful pictures.
weekend went fast...

Malou sagde ...

Hey.

Thank you very much for your kind words. And yes, the weekend did went fast indeed. We want more :)

Malou