fredag den 29. januar 2010

PHOTO OF THE DAY!

Lisbeth Salander

Dagens billede er et billede af Lisbeth Salander fra Stieg Larssons trilogi. Der er 2 grunde til at hun er photo of the day:

1. Som i kunne læse for nogen dage siden vandt jeg "Tømmermænd I Vegas" på biozonen.dk, og lur mig om ikke jeg har vundet endnu en dvd. Denne gang har jeg vundet "Pigen der legede med ilden", hvilket er rigtig fedt - hvis bare jeg ikke havde købt OG åbnet den for to dage siden?! typisk. Men er rigtig glad for den :-)

2. Lisbeth Salander er nok den sejeste person i verden. Bliver totalt opslugt i hendes univers, hver gang jeg ser trilogien. Hun er cool, sexet og har den der "I-don't-give-a-f*ck"-attitude, og dét kan jeg li'!

Her kan i se traileren til "Pigen der legede med ilden":

Hvad synes i om Lisbeth Salander?

Malou
__________
Today's picture is a picture of Lisbeth Salander, a scandinavian hero! (Lisbeth Salander is a fictive person, she's played by the actress Noomi Rapace)There are to specific reasons why she's the photo of the day:

1. As you know, I won "The Hangover" a few days ago and today I found out that I've won another DVD "Pigen der legede med ilden" ("The girl who played with fire"). And it's about Lisbeth Salander. It's so great to win this DVD, if it wasn't because I just bought it AND opend it a few days ago. But still - it's cool anyway :-)

2. She is the coolest person on Earth! Every time I see the movies I wanna live in her universe, I get so excited. She's cool, sexy and got this "I-don't-give-a-f*ck"-attitude, and I'm really into that!

Ingen kommentarer: