torsdag den 14. januar 2010

Så kom dagen(e)!!

Ja, så missede jeg lige et par dage. Var i København fra lørdag til søndag, mandag skulle jeg hjem til Århus og de sidste par dage har bare været kaos med at pakke ud og sådan. det er ikke blevet gjort endnu faktisk. Har pillet julepynt ned og sovet længe (er verdensmester til det!)

Og nu sidder jeg her. Kæresten kommer snart hjem og så skal vi en tur i IKEA. Det bliver hyggeligt, man kommer altid hjem med noget - også ting man egentlig ikke behøver.

Det har sådan ca næsten lige været jul, fik en masse gode gaver - klager bestemt ikke. men nu er der januarudsalg overalt (!!) og jeg fylder år d. 28. januar. Og den sofa jeg ønsker mig er sat ned til 2000 ,- !! manner, den skal jeg eje :) be' om mor og far.

Malou
________________
Talking about how chaotic the last few days have been, but now I'm ready to get the blog running :-) I'll visit IKEA later, excited about what I'm going to buy, 'cause I really don't have any plans.

Ingen kommentarer: