fredag den 29. januar 2010

yeees!

Idag har jeg været nede hos min mormor og hygge. Jeg fik 750 kr. af hende i fødselsdagsgave og jeg fik Desperate Housewives sæson 1-3 af min morbror :-) helt fantastisk!
Vi fik god mad, bl.a. andelår (mums!!) og spillede lidt kort.
Vejret hernede er helt vildt, det har sneet hele dagen. Så der var næsten dømt julestemning med andelår, snevejr og gaver til mig :-)
Hvordan er vejret hos jer?

Malou
_________________
Today I visit my grandmom and had a great time. We did get a lot of great food, including some traditional danish Christmas food and it has been snowing all day long and I got presents. I did get the Christmas-feeling! ;-) I got 750 kr. from my grandmom and Desperate Housewives season 1-3 from my uncle. Lovely presents! As I said, it has been snowing all day long, how is the weather in your town?

Ingen kommentarer: