tirsdag den 26. januar 2010

Wauw!

Så har min blog fået lidt af en overhaling, synes den trængte til det. Det andet layout har jeg haft siden 2008, så dette er mit 2010-look! :-)

Dagen igår var en skiiide god dag. Jeg fik købt "Pigen der legede med ilden", flere lys (min mor var her i weekenden og brugte alle dem vi havde!) og så fik jeg endelig købt mine WOLVERINE STØVLER!! Og så endda til halv pris. Det betaler sig at vente!

Og så har mig og kæresten set på en sofa fra Jysk i laaang tid og nu er den endelig sat ned til halv pris. Så jeg ringede lige hjem til mor og far igår og hørte om ikke de ville give et lille tilskud. Og det ville de - 1000 kr.! :-) så skønt. Så nu skal vi over og købe sofa. Det er faktisk det eneste vi mangler i lejligheden, så det bliver fantastisk. Billede af stuen skal nok komme, når sofaen er kommet på plads.

Malou
_______________
I've worked all day to give my blog another look and what you're looking at right now is my result. What do you think? :-) I think it's pretty damn fine!
I had a great day yesterday. I bought one of my favourite movies, a lot of candles and my WOLVERINE BOOTS!! Finally, and on sale. And today I'm going to by a sofa that I've been looking at for sooo long. My mom and dad sponsored a lot of it! So finally it's going to be mine :-) I'll upload a picture of my livingroom, when the sofa has arrived.

Ingen kommentarer: