fredag den 22. januar 2010

PHOTO OF THE DAY!


'Tømmermænd i Vegas' og Imagine-armbånd

Det har været noget begivenhedsrige dage, derfor har jeg ikke fået smidt noget op på bloggen. Jeg mistede mit Imagine-armbånd i byen i fredags og det var jeg rigtig ked af, for jeg har fået det af kæresten og det betyder meget for mig. HELDIGVIS havde de fundet det nede på gbar, hvilket jeg fik en mail om i onsdags. Samme dag skulle jeg hjem til Simone, som jeg ikke har set i laaang tid. Tjekkede min postkasse inden jeg gik og wupti, der lå 'Tømmermænd i Vegas', som jeg havde vundet :D en ganske fortræffelig dag.

Igår hentede jeg mit armbånd, desværre er der et par af perlerne, som er ødelagte, men hellere det end intet armbånd. Elsker det!

Med hensyn til forrige indlæg, der lå jeg nr. 1717 i managerspillet. I dag ligger jeg nr. 879 ;-)

Malou
___________________
Just telling about the last couple of days - I found my missing Imagine-bracelet, YAY! It is a bit broken in some places, but that's way better than no bracelet. I also won 'The Hangover' DVD - I love that movie. And then I'm moving up in the managergame - I'm now number 879 ;-)

Ingen kommentarer: