mandag den 25. januar 2010

PHOTO OF THE DAY!

Melody Gardot

De sidste par dage har Melody Gardots album kørt på repeat. Jeg ønskede mig det i julegave, men fik det ikke .. det gjorde min mor til gengæld?! Jeg fik det over på min Mac og hører hende nu konstant. Det eneste dårlige er, at der kun er 12 numre - ihh. Hun er virkelig helt fantastisk! Elsker at lytte til hende, hendes sange og stemme gør mig afslappet og glad.

Vil rigtig gerne til en koncert med hende, men efter hvad jeg kan se på hendes hjemmeside (tryk på overskriften), så giver hun kun koncert i Norge og Sverige. Danmark må da komme snart!
Hvad synes i om hende? :-)

Malou
_________________
The last few days I've been listening to Melody Gardot and I'm so in love with her. Her music and her voice makes me relaxing and makes me happy. I really want to go to a concert with her, but unfortunately she isn't going to give any concerts in Denmark in the nearest future - I hope it will come soon. What do you guys think of her and her music? :-)

Ingen kommentarer: