tirsdag den 19. januar 2010

uuuups!

Så glemte jeg lige at blogge, flot af mig, ikke? Der kom en bytur og en masse hygge i vejen, men nu er jeg tilbage! Jeg har været lidt småsyg i dag, så de aftaler jeg havde måtte aflyses, desværre. Men heldigvis er jeg ved at være på toppen igen, så jeg skal hjem til min veninde Simone i morgen - og når man er sammen med Simone, så er der altid garanteret god mad og masser af hygge! :-)

Det danske herrelandshold i håndbold startede EM i Østrig idag med en sejr over netop Østrig. Jeg har lavet et Manager-hold og er lige pt nr. 1717 ud af 27170!! Det synes jeg nu er ret godt gået. Er der nogen af jer derude, som har lavet manager-hold? Let me know!

Nu skal jeg ha' forårsruller og hygge med kæresten.
Om få minutter oploader jeg lige dagens billede - så bliv endelig.

Malou
__________________
I'm sorry I haven't been around the last few days, some things got in my way. But now I'm back. The European Championship in Handball for men began today and of course I've made a manager-team. Right now I'm number 1717 out of 27170 - I think that's pretty cool ;-)
Did you guys have a great weekend?

Ingen kommentarer: